Autor/a: Elisabet Galindo Ramos

Director/a: Dra. Teresa Mauri Majós

Año: 2006

Mauri, T., Valls, E. & Galindo, E. (2000, january). Levels and fields of innovation in the school practice of assessment in sciences. Comunicación presentada en Ist. Bianual Conference the European Conference for Research on Learning and Instruction (EARLI). Maastricht, Netherlands.

Galindo, E., Mauri, T. & Valls, E. (1999, august). Evaluation Practice of Social Science Teachers in Compulsory Secondary Education within the Spanish Education System. Information for Studyng the sequencing and organisation of evaluation practices. Comunicación presentada en 8th European Conference Research on Learning and Instruction. EARLI (European Association of Research on Learning and Instruction). Göteborg, Sweden.

Mauri, T. y Galindo, E. (1999, septiembre). Pensamiento del profesorado y práctica de evaluación de las Ciencias Sociales. Reflexiones sobre la opción crítica. Comunicación presentada en III Congreso Internacional de Psicología y Educación. Universidad de Santiago de Compostela. Santiago de Compostela, España.