En el marc de les activitats formatives organitzades per les comissions acadèmiques dels programes de postgrau MIPE i DIPE, la Dra. Cristina Lacerda de la Universidade Federal de Sao Carlos, Brasil, impartirà la conferència titulada:

“Educación de los niños sordos desde una perspectiva socio-constructivista”

• Data: Dimecres 26 abril, 2017
  • Hora: 12:00 a 14: 00h
  • Lloc: Sala d’Actes del Palau de les Heures, Campus Mundet, UB.
  • Inscripcionsseguimientomipedipe@gmail.com

Sobre la Dra. Lacerda:

Professora de la Universitat Federal de São Carlos (UFSCar) (São Paulo. Brasil) en la Llicenciatura en Educació Especial i el Programa de Postgrau en Educació Especial. Experiència en el camp de la teràpia de la parla, amb èmfasi en la sordesa i l’aprenentatge des de 1996 amb estudis desenvolupats en perspectiva historicocultural i els supòsits de l’enfocament de l’enunciació discursiva. Assistència a xarxes municipals d’Educació per a aplicació i seguiment del Programa d’Educació bilingüe per a sords en diverses ciutats. Interès en l’acompliment d’intèrprets de llengua de signes a les escoles i en l’educació bilingüe. PHD al Centre d’Investigació Italià (CNR – ROMA) el 2003. Consultor de diverses agències de desenvolupament i assessor d’àrea sordesa al Brasil.