Convocatòria 2017-2018 del Ministeri d’Educació, Cultura i Esports destinada a facilitar que els alumnes de l’últim curs d’estudis universitaris i primer curs de Màsters Oficials col·laborin en els departaments universitaris, iniciant-se així, en les tasques d’investigació directament vinculades amb els estudis que estan cursant.

• La quantia de l’ajut és de 2.000 euros. Les persones beneficiàries han de col.laborar durant 3 hores diàries durant 8 mesos a comptar des de la data d’incorporació al Departament.
  • Documentació: expedient acadèmic i projecte de col·laboració, que ha de versar sobre alguna de les matèries de l’ensenyament
  • Aquesta beca és compatible únicament amb la Beca General.
  • En el cas de les beques per a un  Grup d’Innovació Docent Consolidat la sol·licitud ha de ser valorada pel director del grup
  • Termini de presentació: del 13 d’agost al 14 de setembre de 2017.

+ informació