L’i-Day és una activitat en la qual estudiants de diverses àrees acadèmiques treballen junts resolent reptes a us que s’enfronta la societat. Els reptes d’enguany giren entorn de la inclusió i la sostenibilitat, que estaran proposats per 3 empreses col·laboradores.

Totes les propostes seran avaluades per un jurat, que atorgarà 500€ a cadascuna de les 3 millors propostes.

El propòsit d’aquesta iniciativa és encoratjar i promoure la innovació entre els estudiants en línia amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible de l’ONU 2030.
El IDay et permetrà a més:
– Adquirir noves habilitats: pensament lateral, capacitat d’anàlisi, ús d’eines innovadores, etc.
– Ampliar horitzons: compartir experiència amb estudiants de diferents àrees.
– Abordar problemes reals: oferir solucions a reptes d’inclusió i sostenibilitat plantejats per la indústria.