ℹ️ Què és el Innovation Day (i-Day)?

El Innovation Day és una activitat en la qual estudiants de diverses àrees acadèmiques treballen junts proposant solucions a alguns dels reptes als quals s’enfronta la societat. Els reptes de la UB d’enguany giren entorn de la sostenibilitat, i estaran proposats per la Universitat de Barcelona i 3 empreses col·laboradores: Borges, Hinojosa i Ennea.

🏻  Metodologia:
Al llarg del dia els participants treballaran en grup, i comptaran amb el suport de facilitadors i experts que els ensenyaran a utilitzar eines per a desenvolupar la seva capacitat innovadora.

🏆   Premis:

Al final de la jornada, els participants presentaràs les seves idees davant un jurat, que concedirà 500€ per equip a les a les millors propostes de cada repte.

📍  Hora i lloc:

L’activitat tindrà lloc el 9 de maig, en horari de 9.30 a 18.00 h. en StartUB!. Tant el menjar com els snaks seran facilitats per l’organització.

🔗  Inscripció:
Abans del 3 de maig. És possible apuntar-se en grup, amb persones que ja es coneguin, només ha d’indicar-se en el formulari d’inscripció. https://startub.ub.edu/formacio-activitats/innovation-day-maig/