Tesis

Filtres aplicats:
En procés
Any: 2004
Universitat: Universitat Ramon Llull
Eliminar filtres

Resultats:1

Buscar a l'arxiu de tesis:

Filtres:

Mostrar nomes les tesis defensades | Mostrar nomes les tesis no defensades

Any:
2004 | 2005 | 2006 | 2007 | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 |
Universitat:
| Universitat Autònoma de Barcelona | Universitat de Barcelona | Universitat de Girona | Universitat de Girona y Universitat Autónoma de Barcelona | Universitat de Lleida | Universitat Ramon Llull | Universitat Rovira i Virgili |

Els procediments d’estudi de textos a l’ESO: concepcions i pràctiques

Autor/a: Eva Liesa Hernández
Director/a: Dra. Montserrat Castelló Badia
Universitat: Universitat Ramon Llull
Any: 2004
Producció generada:

Castelló, M., Liesa, E. y Monereo, C. (2010). El estudio de textos en la enseñanza secundaria obligatoria: relación entre las demandas, estrategias utilizadas y nivel de complejidad procedimental. Infancia y Aprendizaje (en revisión)

Cano, M.I., Castelló, M., Liesa, E., Corcelles, M., Iñesta, A., y Mayoral, P. (2007). La evaluación de los aprendizajes de los estudiantes universitarios: tipologías de exámenes y estrategias de estudio. En: M. Castelló, (Coord.); D. Duran, E. Liesa, M.L. Pérez, (2007). Enseñar a pensar. Sentando las bases para aprender a lo largo de la vida. (Vol. 1, pp. 263-270). España: Secretaria General Técnica MEC.

Castelló, M. (Coord.), Duran, D., Liesa, E. y Pérez, M.L. (2007). Enseñar a pensar. Sentando las bases para aprender a lo largo de la vida. Madrid: MEC.

Cano, M.I., Castelló, M., Liesa, E., Corcelles, M., Iñesta, A. y Mayoral, P. (2006, junio). La evaluación de los aprendizajes de los estudiantes universitarios: tipologías de exámenes y estrategias de estudio. Comunicación presentada en el 4er Congreso Internacional. Docencia Universitaria e Innovación. ICE-Universidad de Barcelona. Barcelona, España.

Liesa, E., Castelló, M., Cano, M.I., Corcelles, M., Iñesta, A. & Mayoral, P. (2006, august). Learning to argue through cooperative work at the university. Comunicación presentada en Conference on Learning and Instruction. European Practice Based and Practitioner. EARLI-European Practice Based and Practitioner. Lovaina, Belgium.

Badia, A., Castelló, M., Durán, D., Escofet, A., Guevara, I., Liesa, E., Miquel, E., Monereo, C., Professorado del CEIP Can Massallera, Professorado del CEIP Graziella, Quinquer, D., Real, M.A., Rodríguez, J.L. y Tena, A. (2005). Estrategias didácticas para aprender autónomamente. Vol. 1, España: Graó.

Castelló, M. i Liesa, E. (2005). La discussió metacognitiva per aprendre a estudiar textos a l’ESO. Aula de Innovación Educativa37, 70-81.

Liesa, E., & Castelló, M. (2005, august). Strategic teaching and learning through classroom discourse. Ponencia invitada en 11th Biennal Conference European Association for Research on Learning and Instruction. EARLI- European Practice Based and Practitioner. Nicosia, Chipre.

Liesa, E. y Castelló, M. (2005). Búsqueda y comprensión de la información a partir de un texto escrito, ¿para qué? Aula de Innovación Educativa138, 10-13.

Liesa, E. & Castelló, M. (2004, april). Strategies for learning from texts. Comunicación presentada en Psychology Learning and Teaching Conference. LTSN Psychology, Department of Psychology, University of Strathcly. Glasgow, Scotland.


Defensada el 2004-02-17