Us informem que ja es troben obertes les inscripcions a les noves càpsules formatives que es portaran a terme durant el mes de desembre 2019 a l’Escola de Doctorat de la Universitat de Barcelona (EDUB). Són les següents:

Preparació de propostes de projectes de recerca europeus

• Taller teòric-pràctic de preparació de projectes de recerca europeus adaptats a les convocatòries del Programa Marc. L’objectiu d’aquesta sessió és presentar els principis teòrics, tècnics i metodològics bàsics per a introduir críticament el cinema i la fotografia en el marc d’una recerca doctoral en ciències socials i humanes. No es requereix cap coneixement previ. S’invita els estudiants a portar el material tècnic propi (càmera de fotografia, de vídeo o senzillament telèfons mòbils amb càmera integrada).
  • Idioma: Anglès
  • Data i horari de la jornada: 3 de desembre de 2019 de 10.00h a 14.00 h.
  • Lloc: Sala de Juntes Escola de Doctorat (Gran Via de les Corts Catalanes, 582 1er.pis – Barcelona)
  • Nombre de places: 20

Open Science

• L’objectiu d’aquesta sessió és donar a conèixer què és la ciència oberta als estudiants de doctorat de la Universitat de Barcelona. S’analitzaran quatre aspectes: l’accés obert a les publicacions, la gestió de les dades de recerca, l’avaluació i la ciència ciutadana presentant la situació en què es troben a la Universitat de Barcelona.
  • Idioma: Anglès
  • Data i horari de la jornada: 10 de desembre de 2019 de 16.00h a 20.00 h.
  • Lloc: Facultat de Geografia-Hª, Aula 407 (C/Montalegre, 6 Barcelona)
  • Número de places: 40

La inscripció es fa a través del Campus Virtual mitjançant un formulari.