Ens complau informar-vos que el passat mes de setembre la doctora Flor Jiménez Segura, ex-alumna dels programes de postgrau MIPE i DIPE, ha estat escollida per votació de l’Assemblea d’Escola com a Directora de la Escuela de Orientación y Educación Especial de la Universidad de Costa Rica.

Felicitem a la Dra. Jiménez pel seu nomenament i li desitgem molts èxits en els seus èxits professionals.

La Escuela de Orientación y Educación Especial és una Unitat Acadèmica que mitjançant la Docència, la Recerca i l’Acció Social amb excel·lència, forma professionals en Orientació i Educació Especial i contribueix a la formació de professionals d’altres àrees de l’educació capaços de propiciar amb lideratge , ètica i equitat el desenvolupament de les persones en el seu context. Actualment, l’Escola està formada per tres seccions: Secció d’Orientació, Secció d’Educació Especial i Secció de Psicopedagogia.