Ens plau anunciar a l’alumnat i professorat del MIPE-DIPE que acomiadarem aquest curs acadèmic amb una conferència impartida per la directora de recerca de la Fundació Jaume Bofill, Mònica Nadal, titulada:

“Recerca i innovació en educació: una mirada sobre les prioritats de recerca educativa a Catalunya”

La conferència girarà al voltant de les línies i projectes de recerca i innovació en educació que es realitzen des de la Fundació Jaume Bofill, dibuixant alguns plantejaments sobre com aquests projectes interpel·len i s’interrelacionen amb la feina que desenvolupa la comunitat universitària.

Mònica Nadal és llicenciada i màster en sociologia per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i MPhil a Women ‘s Studies pel Trinity College Dublin (Irlanda). Del 2002 al 2009 va ser responsable de l’àrea d’immigració de la Fundació Jaume Bofill i codirectora de l’informe anual L’estat de la immigració a Catalunya. És autora de diversos articles sobre la matèria i ha impartit nombroses conferències i cursos sobre immigració i gestió de la diversitat. També ha estat vicepresidenta de la Taula de la diversitat del Consell de l’Audiovisual de Catalunya del 2005 al 2009. D’2012 a 2014 va ser cap de prospectiva de la Fundació Jaume Bofill i actualment és la directora de recerca.

L’acte de cloenda tindrà lloc el dijous 22 de juny a les 16: 00h, a l‘aula 2209 de la Facultat de Psicologia de la Universitat de Barcelona (Edifici Ponent, Campus Mundet). Després de la conferència se servirà un refrigeri als assistents a l’antigament denominat Departament de Psicologia Evolutiva i de l’Educació i actualment secció Psicologia del Desenvolupament i de l’Educació del Departament Cognició, Desenvolupament i Psicologia de l’Educació, és a dir en el 3er pis l’edifici de la Facultat de Psicologia.