La Unitat de Cultura Científica i Innovació (UCC+I) de la Universitat de Barcelona anuncia el termini per participar en el concurs «#Hilotesis: la teva tesis doctoral en un fil de Twitter» de Crue Universitats Espanyoles.

El concurs s’adreça a investigadors i investigadores en formació de la Universitat de Barcelona i busca una persona que pugui explicar la seva tesi en format fil de Twitter.

Adreçat a: estudiantat de doctorat (mínim segon curs).

Termini: entre les 00:00 de l’1 a les 23:59 del 7 de maig

Què es demana: la publicació d’un fil de Twitter de 20 piulades, com a màxim, i omplir un formulari amb les dades personals.

Premis fase interna: un fil serà representant de la UB a la final interuniversitària.

Premis final interuniversitària: tres premis de 1.000 € finançats per la Fundació Ignacio Larramendi.

La UB divulgaUnitat de Cultura Científica i Innovació (UCC+I).
Universitat de Barcelona
Tel. +34 93 403 54 12