Benvolgudes i benvolguts,
Us recordo que s’apropa el termini per presentar candidatures als II Premis UB Santander a l’impacte social de la recerca per a investigadors joves (bases publicades a la seu-e de la UB).
El premi es convoca en quatre àmbits (Ciències de la salut; Ciències experimentals i matemàtiques; Ciències socials i jurídiques; i Arts i humanitats) i dues modalitats possibles: impacte social de la recerca ex ante (previsió de l’impacte social) i impacte social de la recerca ex post (evidències de l’impacte social).
S’atorgaran quatre premis de 4.000 euros distribuïts entre els quatre àmbits i les dues modalitats, de manera que cadascun dels quatre àmbits ha de rebre com a mínim un premi.
Els requisits de participació són: ser PDI a temps complet no permanent de la UB amb contracte vigent que hagi obtingut el grau de doctor a partir de l‘1 de gener de 2014 i haver mantingut una relació contractual amb la UB almenys dotze dels últims vint-i-quatre mesos.
Els candidats podran presentar les seves candidatures fins l’1 d’octubre de 2026.
Les sol·licituds s’han de presentar a través de la plataforma del Banc Santander i també mitjançant el tràmit electrònic específic (UBeTram). Els dos tràmits són obligatoris.
Adjunto la notícia del lliurament de premis de la passada edició: Els Premis UB Santander distingeixen recerques amb impacte social d’investigadors joves
Si us plau, feu la disseminació que considereu oportuna.
Cordialment,
Jordi Garcia Fernàndez
Vicerector de Recerca Universitat de Barcelona
