La Federació de Moviments de Renovació Pedagògica (FMRPC), la Diputació de Barcelona i la Fundació Jaume Bofill impulsen l’aliança per l’Educació 360, una iniciativa oberta per connectar i integrar totes les oportunitats educatives a Catalunya. A través dels municipis, les xarxes i els espais d’educació escolars i comunitaris, es busca construir més i millors oportunitats educatives per tothom.

El 29 de gener de 2018 s’organitza la jornada «Construïm l’Educació360. Una aliança per connectar temps i espais educatius», per començar a construir aquesta visió compartida. La jornada està destinada principalment a mestres/as, personal d’ajuntaments, educadors/es, activistes i persones que, en general, creuen en una educació més oberta, connectada, equitativa i compartida. A l’acte hi haurà la presentació de la iniciativa, debats, tallers i una primera crida a iniciatives comunitàries.

Data: dilluns 29 de gener de 2018

Hora: 11.00h

Lloc: Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB)

Descripció

T’imagines el temps del migdia, les extraescolars i els casals d’estiu integrats en el Projecte Educatiu del Centre? T’imagines tots els nois i noies gaudint d’activitats de lleure en acabar les classes? T’imagines un itinerari educatiu pensat i personalitzat per a cada noi i noia? T’imagines tenir tot un ventall de possibilitats educatives a prop de casa i a l’abast de tothom? T’imagines les escoles, les entitats i l’ajuntament coordinant tota l’oferta educativa del municipi? Fer-ho realitat és el compromís compartit de l’aliança Educació 360.