Característiques dels ajuts

Pràctiques en el marc de Convenis de Cooperació Educativa amb les universitats. Durada de les pràctiques mínim de 300 hores.
Participació d’un tutor de l’empresa amb experiència en l’àmbit de les pràctiques. Programa per a joves originaris de territoris rurals o que s’hi vulguin instal·lar.
Estar matriculat en estudis oficials de grau o màster universitari i haver superat un mínim del 50% dels crèdits (només en el cas dels graus).

Realització de les pràctiques
com a màxim el 15 de setembre

Termini d’inscripció des del 19 de març al 19 d’abril de 2021, ambdós inclosos.

+ informació