El proper dijous 22 de setembre de 2022 a les 12:00h tindrà lloc la conferència «Cross-boundary objects as blended tools for dialogic learning» impartida per la professora Maria Beatrice Ligorio de la Università degli Studi di Bari Aldo Moro (Itàlia).

La conferència es celebrarà a la Sala de Juntes de la Facultat d’Educació Universitat de Barcelona (Campus Mundet, Edifici de Migdia, 4a planta) en llengua anglesa i sense traducció.

Aquesta conferència s’emmarca dins del projecte I+D «Objetos narrativos en contextos de cambio educativo» (PID2019-108924GB-I00) dirigit per José Luis Rodriguez Illera (Grup de Recerca Ensenyament i Aprenentatge Virtual, GREAV UB), i compta amb el suport de la Facultat d’Educació de la Universitat de Barcelona (convocatòria Transfer 2022).