El Col·legi Oficial de Psicologia de Catalunya i l’Escola de Teràpia Familiar Sant Pau organitzen la jornada «La mirada sobre l’infant: una intervenció integradora amb infància tutelada. L’experiència de Domus de Luna».

L’objectiu de la jornada és presentar l’experiència de la Fundació Domus de Luna, posant la mirada en l’infant. Es parlarà de la metodologia i la filosofia operativa del projecte, mostrant la intervenció tècnica de la psicòloga del centre i de l’equip d’educadors, la integració de les dues intervencions, l’aportació de la supervisió, la intervenció comunitària i la relació amb les institucions. Aportaran materials clínics i vídeos de la institució per donar una idea més global de la seva forma de treballar.

• Data: 23 de març de 2019
  • Hora: 8.30h-14.30h
  • Lloc de realització: Ateneu Barcelonès (Carrer de la Canuda nº 6, Barcelona)
  • Opció d’inscripció gratuïta a estudiants MIPE-DIPE (10 places) posant-se en contacte amb JoseLuis.Lalueza@uab.cat
  • Més informació

Programa:

8.30-9.00h entrega de documentació i recepció dels assistents.

9.00-13.00h «El treball educatiu i terapèutic a la comunitat. L’experiència de Domus de Luna». Exposició de la  metodologia de treball i intervenció tècnica dels equips de professionals del centre. Presentació de casos clínics. Ponents:

• Emanuela Giglio. Psicoterapeuta, responsable de l’àrea psicològica
  • Franco Milia. Director de les comunitats, responsable de l’àrea educativa

13.00-14.30h Espai de Debat. Preguntes i reflexions per part  de representants de diferents entitats i organismes que intervenen a la protecció de la infància a Catalunya: comparació de models d»intervenció, punts de d’aplicabilitat i millora.