Theses

Applied filters:
Defended
Year: 2020
University: Universitat de Barcelona
Reset filtering

Results:2

Search on thesis archive:

Filters:

Show only defended thesis | Show only not defended thesis

Year:
2004 | 2005 | 2006 | 2007 | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 |
University:
| Universitat Autònoma de Barcelona | Universitat de Barcelona | Universitat de Girona | Universitat de Girona y Universitat Autónoma de Barcelona | Universitat de Lleida | Universitat Ramon Llull | Universitat Rovira i Virgili |

Análisis del desarrollo de la competencia argumentativa y propuesta de intervención en educación primaria

Author: Andrea Miralda Balda
Director: Dra. Mercè García-Milà Palaudàries
University: Universitat de Barcelona
Year: 2020
Papers produced:

Miralda-Banda, A., Garcia-Mila, M., & Felton, M. (2019). Concept of Evidence and the Quality of Evidence-Based Reasoning in Elementary Students. Topoi, 40(2), 359-372.

Villarroel, C., Garcia-Mila, M., & Miralda- Banda, A. (2019). Efecto de la consigna argumentativa en la calidad del diálogo argumentativo y de la argumentación escrita. Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje, 42(1), 37-86.

Miralda-Banda, A. (2018). Aprender a argumentar en las aulas de primaria. Aula de Innovación Educativa, 276, 45-49.


Defended on 2020-09-10

URL Link

Procesos de reflexión conjunta: uso y construcción del mundo virtual

Author: Daniel Paredes
Director: Dra. Teresa Mauri y Dr. Marc Clarà
University: Universitat de Barcelona
Year: 2020
Defended on 2020-07-22