En el marc de les activitats formatives organitzades per les comissions acadèmiques dels programes de postgrau MIPE i DIPE, la Dra. Camila Domeniconi de la Universidade Federal de Sao Carlos impartirà la conferència titulada:

Pràctiques educatives familiars que promouen el desenvolupament de la llengua oral i l’aprenentatge de la lectura

• Data: 12 desembre 2016
  • Hora: 12:00-14:00
  • Lloc: Sala de Juntes de la Facultat de Psicologia de la Universitat de Barcelona, ​​Campus Mundet

Inscripcions: seguimientomipedipe@gmail.com

Sobre la conferenciant:

Doctora en Educació Especial per la Universidade Federal de São Carlos (Brasil) i formació complementària per la University of Massachusetts Medical School (Schriver Center for Mental Retardation – USA). Va realitzar un post doctorat a la Universidade de Minho (Portugal). És membre del Consell de redacció de la revista Acta Comportamentalia. És investigadora de Instituto Nacional de Ciência e Tecnologia sobre Comportamento, Cognição e Ensino y profesora del Departamento de Psicologia e Programa de Pós Grado en Psicologia. Actualment dirigeix ​​i orienta diverses tesis de màster i de doctorat en el Programa d’Postgraduat en Psicologia de la Universidade Federal de São Carlos. Actualment treballa en temàtiques vinculades a la funció simbòlica i la llengua escrita.