L’Ambaixada de la República de Polònia, amb el propòsit d’estimular i premiar l’excel·lència acadèmica i investigadora en l’àmbit de les Humanitats i les Arts poloneses, convoca el Premi Ambaixador de la República de Polònia en el Regne d’Espanya, a la millor tesi doctoral i el millor treball fi de màster presentats i defensats a les universitats espanyoles.

Aquest premi està obert a la participació d’estudiants egressats de màsters i doctorats en l’àmbit de les Humanitats i les Arts a les universitats espanyoles.

Els treballs presentats tenen que estar escrits en espanyol, seran originals i defensats entre l’1 d’octubre de 2012 i el 30 de setembre de 2017.

Els treballs hauran de constituir una aportació teòrica rellevant per al coneixement de les Lletres, les Arts i la Cultura poloneses a Espanya, en qualsevol de les seves manifestacions humanístiques (literatura, lingüística, història, relacions culturals hispà-poloneses, pintura, música, cinema, teatre).

Els originals presentats seran els mateixos que van ser defensats al seu moment davant els tribunals acadèmics de màster i doctorat corresponents i es remetran a l’Ambaixada de Polònia, c/ Guisant 23 bis, 28035 Madrid fins al 2 d’octubre de 2017.

Els premis tindran les següents dotacions:

A) Tesis doctorals: un premi de valor de 700 euros

B) Treballs de finalització de Màster: un premi de valor de 500 euros