En el marc de les activitats formatives organitzades per les comissions acadèmiques dels programes de postgrau MIPE i DIPE, el professor Charles Bazerman de la Universitat de Califòrnia, Estats Units, impartirà el workshop titulat:

“Doing Cognitive Research from a Soci-cultural Perspective”

Workshop objective: this workshop will explore what value cognitive and socio-cultural studies have for each other, but how the differences in perspectives create methodological challenges. Professor Bazerman will examine the problems he had to solve in doing such studies, including a study of cognitive development within a teacher education program, with a focus on the effect of genre and intertextualty. Participants will also share their work and how they are addressing such challenges.

• Data: dilluns, març 14, 2016
  • Horari: de 9: 30h a 13:30 i de 15: 30h a 18: 30h
  • Lloc: Edifici La Tamarita. Universitat Ramon Llull. aula T101

El workshop està dirigit tant a investigadoes novells com experimentats.

Inscripcions: els interessats / des s’han d’inscriure enviant un correu electrònic a la Dra. Montserrat Castelló Badia montserratcb@blanquerna.url.edu Places limitades.

Charles Bazerman és professor d’Educació a la Universitat de Califòrnia, Santa Bàrbara, on també va dirigir el Programa d’Educació. És un dels principals referents internacionals en la investigació sobre escriptura i ha contribuït de manera significativa a la consolidació de la mateixa com un camp de recerca específic. Des d’una perspectiva sociohistòrica, els seus treballs abasten l’anàlisi dels gèneres socials i la història de l’escriptura científica, la intertextualitat, el desenvolupament cognitiu propiciat per l’escriptura en sistemes d’activitat i les relacions entre l’escriptura i el desenvolupament del coneixement disciplinar . És autor i coeditor de més de 40 llibres i nombrosos articles i més és el fundador de la International Society for the Advancement of Writing Research / Societat Internacional per a l’avanç de la investigació en escriptura (ISAWR), que promou la investigació interdisciplinària en les diferents dimensions que inclou l’escriptura i el seu aprenentatge i agrupa investigadors dels cinc continents de diverses disciplines i perspectives.