Ens plau anunciar-vos que acomiadarem aquest curs acadèmic amb una conferència impartida per Ferran Ruiz Tarragó titulada:

“Continuïtat i canvi en educació: perspectives i reptes”

Ferran Ruiz Tarragó ha ocupat nombrosos llocs de responsabilitat en l’administració educativa com a subdirector general de Tecnologies de la Informació, director del Programa d’Informàtica Educativa (PIE) del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, responsable de la XTEC (xarxa telemàtica educativa de Catalunya), responsable d’Avaluació i Prospectiva de les TIC del Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu, i més recentment, entre 2011 i 2016, president del Consell Escolar de Catalunya. Ha rebut un bon nombre de reconeixements com el premi EPSON de divulgació informàtica (Espanya, 1990), “The Computerworld Honors Program” (Sant Francesc, 2003) i el premi Assaig 2006 de la Fundació Everis (Madrid) amb “La Nova Educació” , un assaig sobre l’aprenentatge i l’educació en la societat del coneixement.

És autor de prop d’un centenar articles i escrits sobre educació, TIC i societat. Entre els més recents cal destacar “Les quatre transformacions i els seus fonaments pedagògics i institucionals” (2016, de publicació imminent), “Escenaris de futur i transformació del sistema educatiu” (Butlletí de la Institució Lliure d’Ensenyament, 2014), “La web de centre com a instrument de transparència educativa “(revista Participació educativa del Consell Escolar de l’Estat, 2013),” Educar: entre l’evasió i la utopia “(la societat de la ignorància, 2011) i Educational Management Challenges for the 21st Century (Key competències in the Knowledge Society, Springer, 2010), coescrit amb Annie Wilson. També és un blocaire molt actiu i escriu regularment en Notas de opinión i Notes d’opinió.

L’acte de cloenda tindrà lloc el dimecres dia 22 de juny a les 16:00h. a la sala de graus de la facultat de Psicologia de la Universitat de Barcelona (Campus Mundet), després de la conferència se servirà un refrigeri als assistents.

Tots i totes esteu convidats.

Comissió de Coordinació del MIPE