En el marco de las actividades formativas organizadas por las comisiones académicas de los programas de postgrado MIPE y DIPE, la Dra. Susan Sandall, de la Universidad de Washington, impartirá la conferencia:

“Acces, Participate, Learn: Effective Inclusion Practices”

• Fecha: jueves 31 de mayo de 2018
  • Horario: de 12.30h a 14.00h
  • Lugar: Aula por confirmar (Universitat Ramon Llull). Se confirmará por correo a los inscritos.
  • Inscripciones: por correo a cristinama6@blanquerna.url.edu

La Dra. Sandall té una àmplia trajectòria de recerca aplicada a la millora de la competència social dels infants amb DID en l’etapa de preescolar. En la seva conferència ens presentarà el treball que ha dut a terme en els darrers anys, en format de bones pràctiques, per promoure l’accés, la participació i l’aprenentatge dels infants amb DID en entorns educatius inclusius amb altres infants de la seva edat.