El programa de beques de doctorat INPhINIT ”la Caixa” té com a finalitat atraure joves investigadors de qualsevol nacionalitat que desitgen dur a terme estudis de doctorat en territori espanyol o portuguès. Promogut per la Fundació ”la Caixa”, és un programa que té l’objectiu de donar suport als millors talents científics i fomentar la recerca d’alta qualitat i innovadora a Espanya i Portugal mitjançant la contractació d’estudiants internacionals excel·lents, als quals s’ofereix un entorn atractiu i competitiu per fer recerca d’excel·lència.

El programa es divideix en dues modalitats:

• Doctorat INPhINIT Incoming: 35 beques per a investigadors que volen dur a terme el seu projecte de tesi en centres de recerca amb el distintiu “Severo Ochoa” o “María de Maeztu” i els Instituts de Recerca Sanitària Carlos III i les unitats portugueses acreditades com a “excel·lents” d’acord amb l’avaluació de la Fundação de Ciência e Tecnologia.

Aquesta modalitat està dirigida exclusivament a les disciplines STEM: ciències de la vida i la salut, ciències experimentals, física, química i matemàtiques.

Per dur a terme la recerca en institucions espanyoles, els candidats han d’haver residit a Espanya durant menys de 12 mesos en els darrers 3 anys, mentre que per les institucions portugueses els candidats han d’haver residit a Portugal durant menys de 12 mesos en els darrers 3 anys.

• Doctorat INPhINIT Retaining: 30 beques per a investigadors que vulguin dur a terme el seu projecte de tesi en qualsevol àmbit de recerca i en qualsevol universitat o centre de recerca d’Espanya o Portugal.

Els candidats han d’haver residit o dut a terme la seva activitat principal en el mateix país, Espanya o Portugal, més de 12 mesos en els darrers 3 anys.

Les beques de doctorat INPhINIT ofereixen un salari competitiu i una sèrie d’oportunitats complementàries de formació en habilitats transversals (mitjançant sessions de formació anuals), estades en empreses, incentius un cop completada la tesi, entre altres aspectes que situen aquestes beques entre les més atractives i completes d’Europa.

+ informació