El dimecres 29 de setembre a les 15.30 h. tindrà lloc l’acte d’inauguració del curs acadèmic 2021-2022 del MIPE a la Sala de Graus Miquel Siguan de la Facultat de Psicologia de la Universitat de Barcelona (Campus Mundet), a què estan convidats estudiants i docents de les diferents edicions del MIPE i del DIPE.

Durant l’acte les deganes i degans o vicedegans i vicedeganes de les facultats participants, la coordinació del MIPE i una representació d’estudiants de segon curs donaran la benvinguda al nou curs i als i les estudiants que ingressen aquest any.

Donades les restriccions derivades de la pandèmia, en aquesta ocasió no podrem servir un refrigeri als assistents després de l’acte d’inauguració.

Comissió de coordinació de l’Màster Interuniversitari de Psicologia de l’Educació