Pràctiques externes professionals – especialitat d’Intervenció Psicoeducativa

14 crèdits ECTS

Universitat de Girona

Universitat Ramon Llull

Els continguts concrets estan funció del pla de treball de les institucions en les quals es duen a terme les pràctiques (equips sectorials d’orientació i intervenció psicopedagògica, instituts d’educació secundària, col·legis d’educació infantil primària i secundària, centres d’educació especial, centres d’atenció precoç, serveis psicopedagògics, institucions d’educació informal, institucions culturals i educatives, organitzacions no governamentals amb finalitats educatives i socio-educatius, empreses de recursos i materials educatius, empreses de serveis educatius, etc.).

Requisits: Haver cursat 60 crèdits, inclosos els crèdits obligatoris generals i els crèdits obligatoris de l’orientació professional.

Pla docent

Orientacions per a la realització de les pràctiques

Pràctiques

pràctiques especialitat investigació ->