En el marc de les activitats formatives organitzades per les comissions acadèmiques dels programes de postgrau MIPE i DIPE, el professor Gert Rijlaarsdam impartirà la conferència titulada:
“Current trends and perspectives in writing research Interventions”
Dirigida a estudiants de màster i doctorat, a professors i altres investigadors interessats en el tema.

Data: dimecres 11 novembre 2015.
Hora: de 12: 00h a 13: 30h.
Lloc: Sala de graus. Edifici la Tamarita. Universitat Ramon Llul- URL

Sobre el conferenciant:
Gert Rijlaarsdam és professor a la Universitat d’Amsterdam ia la Universitat d’Anvers. Anteriorment, va ser professor de Llengua i Literatura a l’educació secundària durant 17 anys.
Des de 1994, any en què va ser per primera vegada coordinador del EARLI-Special Interest Group in Writing (SIG-Writing) i ha estat involucrat en diferents iniciatives europees per a la promoció de la investigació en escriptura, de les quals destaquen la promoció de la Col·lecció Studies in Writing, de la qual ha estat editor fins l’any passat, la creació de la revista Journal of Writing Research, de la qual també és editor i la coordinació des de la seva creació de la International Association for Mother Tongue Association. Actualment és també editor associat de la revista Learning & Instruction.